ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Η BLUE HUNTER προσφέρει τρεις επιλογές για την επιστροφή των προϊόντων:
- Προσφέρουμε την δυνατότητα πίστωσης εως 100% για την αγορά προϊόντων από το site μας. Εάν επιθυμείτε να λάβετε πίστωση το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή email. Μετά την επικοινωνία μας θα σας αποστείλουμε έναν ειδικό κωδικό έκπτωσης για τις αγορές σας. Ο κωδικός είναι μοναδικός, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά και η χρονική του διάρκεια εξαρτάται από την περίοδο της επιστροφής.
- Αλλαγή του προϊόντος με διαφορετικό ή αντίστοιχο προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας
- Επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε να λάβετε ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό μέσα σε 2- 5 εργάσιμες μέρες. Επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε μας το IBAN του λογαριασμού που σας ενδιαφέρει να γίνει η επιστροφή.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε πρόσφατα από την ιστοσελίδα μας θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποια απλά βήματα:
1. Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που παραλάβατε με το δέμα σας, και εξηγήστε μας γιατί θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν. Σε περίπτωση που χρειάζεστε μια νέα φόρμα επιστροφής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customersupport@blue-hunter.gr ή τηλεφωνικά στο +306 956604182
2. Αφού συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής, τοποθετήστε τη μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική συσκευασία που το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη αγοράς και τα παρελκόμενα των προϊόντων.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε.
3. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με οποιαδήποτε μεταφορική υπηρεσία επιθυμείτε. Εάν δεν συνεργάζεστε με κάποια εταιρεία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customersupport@blue-hunter.gr και να στείλουμε εμείς την Γενική ταχυδρομική για παραλαβή του δέματος από το χώρο σας.
4. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα προχωρήσουμε στον έλεγχο των προϊόντων και θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της επιστροφής σας μέσω του email επικοινωνίας που έχετε δηλώσει.
IMPORTANT NOTE: Στα προϊόντα που αγοράστηκαν σε περιόδους εκπτώσεων και τιμές Black Friday δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, παρα μόνο αλλαγή του προϊόντος με προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από εκθέσεις που συμμετείχε η εταιρεία δεν επιστρέφονται ούτε γίνεται επιστροφή χρημάτων.
ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων τα έξοδα μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με την Γενική Ταχυδρομική, όπου διατηρούμε συνεργασία, θα πρέπει να στείλετε το δέμα με δική μας χρέωση και μετέπειτα εμείς θα αφαιρέσουμε το ποσό των μεταφορικών από την πίστωση σας.
Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.